7 maj 2011

Ligger ute i solen och bättrar på solbrännan. Tog med mig datorn ut för att kunna pumpa musik och märkte att internet funkar minst lika bra här ute som det gör där inne. Trevligt minsann. Vet inte riktigt hur bra min dator mår i den här värmen dock, men den överlever nog. Förhoppningsvis. Slängde nyss på mig ett par shorts och en t-shirt och drog ned till centrum med mamma och köpte pizza och cola, så om en liten stund blir det middag ute i solen. I like. Har ingen aning om vad som händer resten utav kvällen sedan. Natha kanske sätter sig på tåget och kommer hit, annars blir det nog bara chill framför datorn eller tvn. Gött ju. Hade maxat kvällen om det varit hockey och Big Brother på tv som igår, men jag klarar mig nog tills imorgon.

Istället för att slänga upp ett till inlägg om en liten stund med näst sista punkten i listan jag håller på med, så tänkte jag passa på att smyga in den här. Day nine: two favorite songs:

Denna punkten är omöjlig. Det finns alldeles för många låtar som jag skulle kunna dö för, men jag väljer slumpvis två stycken som alltid kommer vara två utav mina absoluta favoriter. SOS med Good Charlotte är en låt som jag aldrig tröttnar på. Jag har lyssnat på den konstant sedan jag var pytteliten och än idag älskar jag låten lika mycket. Likadant med Totgeliebt. Klarar förvisso knappt av att lyssna på den nu för tiden pga. saknad och ångest, men låten var min allra första favorit på Zimmer-skivan, vilket gör den extra speciell.





Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0