18 maj 2011

Här skulle jag kunna fylla ett inlägg med information om att jag befunnit mig i stan med diverse vänner under kvällen, att jag har sjukligt ont i halsen, att jag har en oöppnad chokladkaka i väskan eller att det är exakt tolv dagar tills jag går ur skolan föralltid, men känner jag för det? Nej. Vad känner jag för då? Jo - att spola tillbaka till den där kvällen för någon månad sedan, då jag skapade onödiga förhoppningar inom dig, och därefter göra varje händelse ogjord. För din skull. För mig kvittar det. Egentligen. Tror jag.



På tal om någonting annat - på måndag lämnar vi tillbaka våra skoldatorer, och med tanke på det skyhöga priset (fyra tusen kronor för en tre år gammal Macbook) kommer jag inte att köpa ut den. Detta innebär att jag kommer att vara utan dator tills den dag då jag köper/får en ny, vilket förhoppningsvis inte ska dröja så jättelänge. Uppdateringen kanske blir lite halvkass nästa vecka dock. Kommer sakna min älskade lille Mac.

Postat av: videoGirl

Får ni använda datorer från skolan som era egna under skolåren? :o Roligt ju!

2011-05-19 @ 18:52:31
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: sara

Shit vad bra, önskar att vi hade så i min skola :D

2011-05-19 @ 19:54:24
URL: http://germanottas.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0