Ich weiss unsterblich sind wir Nicht.

Femte mars och exakt ett år sedan jag såg världens finaste Tokio Hotel live för tredje gången samma vecka. Det är skrämmande, det är läskigt och jag förstår inte vart tiden tagit vägen. Jag saknar känslan att vara avskärmad från omvärlden under två veckors tid och jag saknar dem. Så otroligt mycket mer än vad jag velat erkänna för mig själv. Det känns som att sprickan blir större ju mer tiden går och jag behöver dem nu.
Med risk för stort sammanbrott funderar jag på att, dagen till ära, ta mina live-dvder och lägga mig under täcket och bara känna. Egentligen vågar jag inte, men det var så länge sedan. Finaste jävla Tokio Hotel.


Postat av: videoGirl

Åh, varför går tiden så snabbt? Saknar den stunden då man såg TH, och var helt lycklig. Den bästa känslan ♥ Hoppas att de gör konserter i Europa i år!



Sv: Verkligen! Har längtat efter en konsert med dem så länge! =)

2011-03-06 @ 13:12:37
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0