If I could change one thing in life I'd make Time for us.

Jag tycker att videon är vacker. Den visar innebörden av kärleken till ett band på ett så otroligt starkt sätt. Jag kan verkligen känna deras smärta och vågar inte ens föreställa mig den ångest och panik som skulle funnits inom mig ifall det istället var jag som stod med kravallstaketet tryckt mot revbenen och såg mina hjältar kliva av scenen för allra sista gången. Hur skulle man överleva och ta sig ur någonting sådant?

"They don't even know what it's like to be a fan. You know?
To truly love some silly little piece of music, or some band, so much that it hurts."

Postat av: rach

sv: i knåw, gick in på din (och några andra) bloggar lite random 8D och åh videon och de och ah kommer ihåg. och nä, vill inte ens tänka på hur de är. khnvkrgmelg.

2011-03-05 @ 02:28:26
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/
Postat av: zara/nä

fyfan så hemskt.

som jag har sagt, dagen då det är th lever jag itne mer

2011-03-05 @ 14:47:22
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0