Frölunda Indians


Nu är säsongen officiellt över för Frölundas del. Allting hängde på matchen igår, som vi förvissa vann, men tyvärr gick inte riktigt alla resterande resultat vår väg. Känns skumt att slutspelet drar igång på tisdag utan Frölunda, men samtidigt är jag jävligt lättad över att det inte blir någon kvalserie med tanke på hur säsongen sett ut. Kommer kännas tomt att inte längre dra på sig Frölundatröjan och bege sig till Scandinavium, sitta hemma och spänt lyssna på bortamatcherna och hålla koll på alla resultat och nya värvningar, men jag antar att jag får överleva trots att jag redan börjat få abstinens. "Bara" fem månader kvar till ispremiären.


Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0