5 mars 2011


Fredag kväll och jag chillar i sängen. Fett skönt faktiskt. Känns som att det var ett tag sedan jag bara spenderade kvällen hemma utan att ha någonting planerat. Har tittat på Big Brother, som vanligt. Jag har följt det enda sedan det sändes första året då jag var en liten skit och har alltid älskat programmet. Måste dock erkänna att jag är en aning besviken på årets upplaga. De flesta deltagarna är tråkiga och allting är fett lame. Får hoppas att det blir bättre med tiden för annars lär det bli ett fiasko. Tyvärr.

Som svar på frågan om jag ska till Peace & Love - jag vet inte ännu. Vi har lite olika planer, så får se vilken utav dem det blir och hur allting slutar. Har inte bokat någonting ännu så har fortfarande alla dörrar öppna. Men se 30STM i sommar ska jag garanterat göra, och det känns wicked att veta att det blir så snart igen.


Postat av: rach

phett wicked! : D

2011-03-05 @ 00:29:32
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Snygg bild! =)

Jag skall också se 30STM live i sommar! Kommer att bli det bästa =)

2011-03-05 @ 23:14:35
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Michelle

30STM spelar i Abu Dhabi om någon dag! Haha, så tidningen jag praktiserar på har intervjuvat han sångaren hahaha (vettefan vad han heter)

2011-03-09 @ 08:52:53
URL: http://michelle.spotlife.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0