2 mars 2011


Har tappat suget för bloggen. Irriterande. Har hänt en del trevligt sedan senast. Jag och mamma drog upp till Uppsala i fredags och bodde hos syster med familj hela helgen. Hur trevligt som helst. Lekte med barnen och umgicks. Fick även köpt en balklänning. Hur fin som helst. Känns som att en klump lossnat i magen nu när jag har en klänning och slipper stressa och tänka på det. Studenten får gärna skynda lite och komma nu.

I måndags hade vi endast en timmas skoldag och efter denna timma drog jag, Erika och Natha till Landvetter och käkade pizza. Ett par timmar senare drog jag och Natha hem till mig där vi spenderade hela kvällen och natten framför datorn och Big Brother med Cola, ostbågar och godis. Vi är awesome.

Igår var det hockey och stämningen var störd. Slutsålt Scandinavium och alla 12044 personer blev som en enda stor klack. Har aldrig hänt tidigare och det kändes snarare som en SM-final istället för en ödesmatch mellan två lag längst ned i tabellen. Underbart. Imorgon är det match igen. Sista hemmamatchen för säsongen om det inte blir slutspel eller kval. Hemsk tanke. Har redan hockeyabstinens. Blir förmodligen även utgång imorgon efter matchen i och med att jag inte har någon skola på fredagar. Mums.

Postat av: videoGirl

Skulle du vilja visa bild på din balklänning här på bloggen? =)

2011-03-03 @ 19:15:08
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: videoGirl

Sv: Okej :) Kollar in här sen! :P

2011-03-04 @ 18:14:53
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Anonym

Ska du på peace & love? (med tanke på att 30STM ska dit)

2011-03-04 @ 19:19:53

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0