West Coast Riot & Metaltown 2011.

Som jag nämde i ett tidigare inlägg har jag spenderat mina senaste dagar på West Coast Riot och Metaltown. I torsdags hade varken jag eller Rach något jobbpass men ändå gratis inträde. Chillade och såg band som Sum 41, Millencolin och All Time Low. Har inte lyssnat särskilt mycket på Sum 41 det senaste året, men det var otroligt kul att se dem med tanke på att jag älskade deras musik när jag var yngre. All Time Low brukar jag inte lyssna särskilt mycket på överhuvudtaget då jag tycker att deras musik är rätt lame, men de är otroligt sköna som personer och roliga att se live. De spelade vid midnatt och var en aning alkoholpåverkade vilket gjorde det ännu roligare att lyssna när de stod på scen och tjötade.

Under Metaltown jobbade vi båda dagarna - stod i garderoben i fredags och gick runt och sålde öronproppar och ponchos igår. Kunde se exakt vilka band vi ville under gårdagen och  träffade massa sköna och fulla människor när vi gick runt och sålde. Bland annat Jona. Såg band som Avenged Sevenfold, Bring Me The Horizon, Parkway Drive, All That Remains, Cradle Of Filth, Korn och så vidare. Känns konstigt idag att festivalerna är över då man precis kommit in i att kliva upp tidigt på morgonen och dra dit och jobba, men jag tackar för sköna dagar och för att jag slapp betala 1500 för att se BMTH som jag annars hade fått göra.










Har en hel del videos från spelningen med All Time Low som jag inte orkar lägga upp här.
Klicka på länkarna här under för att komma till filmerna:


All Time Low - Weightless | All Time Low - I Feel Like Dancin'
All Time Low - Lost In Stereo | All Time Low - Break Your Little Heart
Jack Barakat i publiken | Alex Gaskarth klättrar | Jack och Alex snackar om svenska tjejer

Postat av: sara

ÅH ATL! :D

shit jag vill se dem :))

2011-06-25 @ 17:37:26
URL: http://germanottas.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0