I will stop the whole world from turning into a Monster.

Har suttit och tittat på x antal videos från händelsen i Norge och kan utan överdrift konstatera att jag mår illa. Jag mår illa av vetskapen om att det finns människor som den här personen på samma planet som oss och jag mår illa av att inse hur way out of line mänskligheten har gått. Vad är det för värld vi människor har skapat egentligen? Hur uppstår ett så starkt hat och så sjuka åsikter? Inte nog med att närmare hundra personer fått mista det finaste de hade - sitt eget liv - hundratals ungdomar har blivit märkta med sår och ärr i själen efter en skräckupplevelse som aldrig kommer att kunna raderas. Aldrig någonsin.

Vad har hänt med världen?
Ska man inte kunna befinna sig någonstans längre utan att vara rädd och frukta för sitt liv?


Varenda en av mina tankar är hos de drabbade i Norge - avlidna, överlevande och anhöriga.

Postat av: ida

Hej! Fin blogg :)



Kika gärna in på min där du kan läsa om allt från min vardag till musik, humor, kändisar, shopping och sist men inte minst när jag försöker leka modekunnig, kanske är jag det?

Hoppas du går in och tar en titt ;)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna upp till 600 kr, va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-26 @ 03:32:04
URL: http://idas.myshowroom.se
Postat av: Linda

Håller med dig, man undrar verkligen vart mänskligheten har tagit vägen...

2011-07-26 @ 18:11:19
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0