I lost my memory in Hollywood.

Ligger i sängen och tittar på The Hills. Har sett alla avsnitt tusentals gånger, men tröttnar aldrig på serien. Det är farligt när man börjar titta på någonting och har tillgång till alla avsnitt - det går inte att sluta. Började igår och är snart klar med andra säsongen. Kan inte låta bli att bli en aning avundsjuk dock. Brudarna har allting - perfekt yttre, snygga pojkvänner, obegränsat med pengar, perfekta jobb och snygga lägenheter i LA. Skulle kunna döda för enbart någonting av det där. Heidi är så extremt söt i de första säsongerna dessutom. Tragiskt att inse hur hon förstört sitt fina utseende. Istället för att försöka vända tillbaka dygnet, innan helvetet drar igång igen på måndag, hade jag nu tänkt att återgå till min choklad och Coca Cola och slå på ännu ett avsnitt för att försöka intala mig själv att även jag befinner mig på en solig gata i Los Angeles.




Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0