12 januari 2011



Ledig varje fredag fram tills i maj då jag tar studenten. Klagar inte.
Sitter i skolan och ruttnar. Natha är inte här, vilket gör allting lite tråkigare, men jag överlever. Har nyss haft drama, vilket alltid är chill. Vi håller på att bygga upp vår pjäs "Vem är jag? Syns det på utsidan?" där jag spelar slampa. Alltid trevligt. Blev för övrigt positivt överraskad imorse när mitt tåg gick i tid. I TID! Händer ju inte allt för ofta alltså. Nästan så att man känner för att åka hem och fira med tårta.
Har metodkurs med I-C senare idag, där vi ska skriva på projektrapporten. Jag har inte ens börjat och fruktar att hon kommer mörda mig. Skrämmande människa det där och idag har jag inte ens Natha med mig som mentalt stöd. Herre jösses! Kommer det inga fler uppdateringar i framtiden vet ni varför iallafall.

Postat av: Anna

vilket slappt schema! Fusk ^^

2011-01-19 @ 18:46:39
URL: http://aannabelle.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0