Bring Me The Horizon @ Trädgårn.

När vi kom till Trädgårn hade de redan börjat släppa in, men det var förvånansvärt få som stod framme vid scen. Stod många under 18 - som inte fick stå nere på golvet - uppe på balkongen och många i baren. Så vi haffade en plats där framme, chill. Tek-One, The Devil Wears Prada och Architects spelade innan Bring Me The Horizon, men delar av BMTH stod vid sidan av scen i stort sett hela tiden.

När BMTH sedan klev på började öset. Jag blev jävligt chockad över hur äckligt bra de var live. Hade höga förväntningar, men de blev överskridna med stor marginal. Att publiken var störd gjorde bara saken ännu bättre. Fick mig en High Five med Oli när han var på scen och blev lite halvt inmosad i honom då han kom ut i publiken under Diamons Aren't Forever. Fint. Gillade setlisten och jag älskar verkligen små spelningar som dessa. Allting blir så mycket mer intensivt, hetsigt och personligt.

Oli nämnde att de kommer tillbaka till Götet för Metaltown i sommar och det lockar väldigt mycket att dra dit. Svider lite dock att behöva betala 1500 spänn för att se bara ett band, men får väl se vad som sker.
Lite halvt mörbultade och dränkta i svett tänkte vi stanna och hänga lite innan vi drog hem, men bestämde oss sedan för att dissa det. Istället lyckades jag pruta till oss två tröjor för 100:- , vilket kändes jävligt värt.






Postat av: zara/nä

hahhaha älskar att i min konsertgrej skrev jag verkligen hur dåliga BMTH var och så kommer du och bara: äckligt bra. haha fult

2011-02-05 @ 02:36:29
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Spelningen var stört bra!! Överträffade mina förväntningar också!!

2011-02-05 @ 13:01:28
URL: http://looviiisaa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ah, håller med dig om Metaltown. Liksom betala 1 och 5 bara för BMTH, känns lite sådär onödigt.. fast jag vill gå sooo badly!



sv: jo jag fick typ också höra det nånstans, fast jag gick faktiskt tillbaka dit bara för att få en sån där poster med dem ^^ Men ah, thats sucks man.

2011-02-15 @ 17:27:18
URL: http://cahmilla.blogg.se/
Postat av: josse

var också dä.. så jäkla grymma. fast det sög att vara under 18 , fast värt det ändå!

2011-02-27 @ 00:22:22
URL: http://kaulitzgalen.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0