8 februari 2011


Sitter dränkt i min stora jacka i skolan och väntar på att lektionen ska ta slut. Har bara en lektion idag, så om 35 minuter är det dags att åka hem och plugga. Suck. Har dock köpt mig en choklad, så lite lättare ska det nog bli att plugga idag. Har haft en skön helg. Ledig i både fredags och igår, och i söndags eftermiddag/kväll var jag, Marcus och Christopher inne i stan och bowlade och käkade på resturang. Hur trevligt som helst! Borde lära mig och inse att livet blir mycket enklare om man gör någonting värt utav det och hittar på saker.
Hoppsan hejsan, nu ska vi tydligen ha CAE Listening Test i Engelska C. Önska mig lycka till.

Postat av: Anonym

du vet väl att det var den 8 februari? :P

2011-02-09 @ 15:30:04

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0