Frölunda Indians - Ispremiär 2011.





Idag hade Frölunda sin första officiella isträning och jag befann mig tillsammans med Christopher, och runt 900 andra, självklart på plats för att visa laget vårt stöd och samtidigt stilla vår hockey-abstinens en aning. Efter en presentation av alla spelare bjöds vi på en halvtimmas intern match och intervjuer. Laget består till störst del av nya värvningar och det var spännande att se hur alla skötte sig på isen. Härligast var dock att återse Fredrik Pettersson i Frölundatröjan. Ni anar inte hur underbar den killen är på isen och han saknades verkligen förra säsongen. Blev överlycklig då vi såg att han fått ett A på tröjan, vilket innebär att han är assisterande lagkapten kommande säsong. Jag kan inte komma på någon som är mer värd det.

För övrigt såg laget mycket lovande ut och jag dör lite smått inombords av tanken på att det bara är lite drygt en månad kvar tills sex månads väntan är över och säsongen drar igång igen. SÅ SJUKT JÄVLA PEPP!

Postat av: sara

sv: Hahah :)

2011-08-09 @ 10:23:45
URL: http://germanottas.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0