7 augusti 2010



De bästa av två världar. / De senaste dagarna har jag suttit ute på en stilla sjö i båten och ätit chips, badat sent på kvällen i vatten varmare än luften, blivit ännu lite brunare, läst klart en underbar bok och badat så mycket jag orkar. Nu är jag hemma i Floda igen och resten utav augusti känns ganska uppbokat. Allt ifrån hockey och fest till spelningar och resor står på schemat och jag klagar inte. Om sommaren måste envisas med att snart ta slut får väl jag envisas tillbaka och fylla upp det som återstår med fina händelser, right? x

Postat av: Linda

Låter underbart =)



Sv: Haha, den filmen är helt bäst :D Jared gör en underbar roll där! :D

2011-08-07 @ 19:31:20
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: johanna folmer

det där lät ju typ helt sjukt underbart ju. precis så sommaren ska vara. vill också !!!!skulel kommit



och attbropå hååkan, VI GÅR DÅ!?

2011-08-08 @ 23:42:32
URL: http://folmer.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0