8 april 2011


"Nu ska jag bege mig till Scandinavium, för sista gången innan hockeysäsongen drar igång i höst igen, och se när Tre Kronor spöar Tyskland. Har inte varit på hockey på över en månad, så det kommer sitta fint."

Det där skrev jag innan jag drog till stan som ni säkert förstår, men det blev jävligt stressigt där på slutet så hann aldrig fullfölja inlägget och publicera det. Drog in till stan och träffade Chris iallafall och mycket riktigt fick vi se Tre Kronor vinna. 2-0 blev det dock bara och rätt lame match egentligen, men hockey är alltid hockey = awesome. Nu blir det inga mer matcher igen förrän i september. Jobbigt läge känner jag.

För övrigt är det extremt jävla underbart att kunna ligga ute i solen i bikini samt gå runt i stan i converse och jeansjacka igen. Våren kom ju innan man hann blinka och rätt vad det är kommer det att vara sommar. Älskar verkligen Göteborg på våren och sommaren. Något annat som är nice det också är att jag äntligen fick gjort riskettan igår, vilket innebär att jag är ett steg närmare körkortet. Lite smått irriterad på mig själv för att jag dragit ut på det så otroligt mycket, men känns gött att jag är på g nu iallafall. Nu hade jag tänkt att ha en date med min chokladkaka och tvn. Gotta catch up kvällens missad Big Brother-avsnitt, nörd som jag är.



Postat av: videoGirl

Sv: Ja! Och jag gillar hur mycket symboler de använder i sina videos, det är roligt att alltid ibland snappa upp någon ny symbol man inte märkt tidigare, och just det att varje video har ett syfte är bara så fint :)



Exakt!

2011-04-09 @ 11:44:27
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: videoGirl

Sv: Verkligen! Jared är en perfekt regissör! :)



Haha, ja! Så himla många minnen från när man var liten kommer upp när man lyssnar på deras gamla låtar :)

2011-04-09 @ 18:58:38
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0