Day three: eight ways to win your heart.

Den här punkten är ju den svåraste av dem alla, dels med tanke på att jag har otroligt svårt för att bli kär och dels för att det är i stort sätt omöjligt att lista hur någon ska bete sig för att man ska fatta tycke för personen. Får väl helt enkelt göra det bästa av situationen och nämna ett par punkter som inte direkt slår fel.

Visa att du tycker om och accepterar mig för den jag är.
♥ Visa att du faktiskt bryr dig om hur jag mår och allt sådant.
♥ Vara lite "mystisk" och spännande.
♥ Ha humor och vara självsäker utan att tro att du är bättre än andra.
♥ Ha det här typiska "bad boy"-utseendet. Och beteendet, till viss del.
♥ Absolut inte vara för på, men ändå skicka spontana sms/ringa.
♥ Visa att det är mig du vill vara med och därför inte stöta på/hänga med massa andra brudar.

Okej, kommer inte på fler så det får räcka med sju. Eftersom ingen riktigt vunnit mitt hjärta på riktigt ännu, så har jag nog inte ens själv någon större aning om hur man ska vara eller bete sig för att lyckas med det.


Postat av: sara

sv: jo, eller påsklovet börjar idag :)

2011-04-21 @ 13:18:58
URL: http://germanottas.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Jag kan säga att samma gäller för mig som i dina punkter :)

2011-04-22 @ 18:47:45
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0