Day one: ten things you want to do before you die.

♥ Hitta "the love of my life" och uppleva sådan kärlek som, enligt mig, bara existerar i filmer och böcker.

♥ Bo i USA ;
Luncha i ett soligt Los Angeles, arbeta med någonting jag trivs med,
gå på fester och dricka alkohol ur röda plastmuggar, göra roadtrips genom
landet och leva precis så som jag inbillar mig att alla amerikaner lever.

♥ Träffa de band och personer som format mig till den jag är idag och få
chansen att prata och "lära känna" dem på en helt annan nivå än den ytliga
fan-idol-nivån. + se alla de band jag tycker om och ännu inte sett.

♥ Bli ekonomiskt oberoende ;
Kunna köpa och göra exakt vad jag vill och behöver utan
att behöva tänka på vad jag då måste avstå ifrån.

♥ Vara med som skådespelare i en film och spela i band.

♥ Hoppa fallskärm. Kommer ALDRIG att våga men det är någonting jag vill ha gjort bara för sakens skull.

♥ Besöka så många olika länder och kulturer som möjligt.

♥ Bli berömd/omtyckt för någonting jag faktiskt är bra på.

♥ Bli lycklig och nöjd med mig själv.
+ förändra mitt utseende på alla möjliga sätt så att jag förhoppningsvis kanske
någon gång kan uppnå ett sådant utseende som jag alltid drömt om.

♥ Göra allting konstigt och spontant som man kan komma på ;
Spontana resor, spontana nätter, spontana fester och bara allmänt konstiga och roliga grejer.



Postat av: rach

gillar att jag checkade på alla typ <3

2011-04-14 @ 20:12:05
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/
Postat av: videoGirl

De flesta av dessa vill jag också göra i mitt liv, de är bara måsten! :D

2011-04-15 @ 22:39:44
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: linn

åååh jag älskar också tokio hotel! checka gärna in min blogg du med. kramar! :D

2011-04-16 @ 08:44:31
URL: http://linnplockepinn.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0