5 april 2011

Gud vad irriterande den senaste veckan har varit. Har inte alls mått bra och har gått runt och varit irriterad i stort sätt hela tiden. Blir dessutom då ännu mer irriterad på mig själv pga. att jag är irriterad. Irriterande. Dagen idag har dock fört lite positiva saker med sig:

+ Fick äntligen min fina studentmössa.
+ Tog tummen ur röven och köpte biljetten till Tre Kronor matchen på fredag.
+ Drog till Allum med mamma och köpte fina skor till balen plus tog en lunch.

Känns sjukt gött att i stort sätt allting till studenten är fixat och klart. Gäller bara att hitta en vit klänning till själva studentdagen plus se till att betala balen och festen. Helt galet hur dyrt allting blivit. Hade inte en aning om att studenten kostade så äckligt mycket pengar. Hade jag varit tvungen att betala den själv hade jag varit ruinerad i tre år framöver. På tal om någonting helt annat så har jag sedan två veckor tillbaka slutat helt med att äta onyttigt på vardagar. Beställer vatten om jag äter på stan och äter inget godis eller liknande överhuvudtaget. Har gått hur bra som helst hitills, men just idag är jag jävligt sugen på någonting gott. Irriterande. Men nej, här blir det ingenting sådant förrän i sådana fall på fredag. Blir nog trevligt.


Postat av: zara/nä

är också irriterad typ hela tiden

2011-04-05 @ 20:59:32
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Fin studentmössa ju :]

Känner mig också irriterad ofta, särskilt hemma.

2011-04-06 @ 12:42:10
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: videoGirl

Sv: Haha, ja! Och irriterande är också då man inte vet vad man är irriterande på utan man bara känner sig irriterad :D

2011-04-06 @ 15:18:16
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0