21 april 2011

Det luktar sommar ute och är såpass varmt att jag kom hem från stan vid nio klädd i shorts och jeansjacka. Jag älskar värmen. Det borde vara vår och sommar året om! Verkar nästan som att hela Göteborg legat i ide under vintern för så mycket folk som det varit i stan de senaste dagarna vet jag inte om jag sett sedan kulturkalaset förra sommaren. Underbart. Var inne i stan och chillade med Natha tidigare och sedan kom Marcus hit en stund ikväll också och satt och snackade ett par timmar. Hur trevligt som helst. Han drar upp till Cattis i Uppsala imorgon och egentligen hade jag tänkt att hänga på, men jag hoppade det i sista stund. Får hoppas att jag inte ångrar mitt val. Blir förhoppningsvis utgång och lite sådant i helgen istället. I like!

Nu förbarmar jag klockan för att den blivit så mycket. Sov knappt någonting inatt och är förjävla trött, men känner att jag inte riktigt kan tillåta mig själv att sova innan jag sett ytterligare några avsnitt av OC. Jag har förälskat mig på nytt. Underbara jävla serie! Spelar ingen roll hur många gånger man ser om säsongerna - de är lika bra gång efter gång. Innan jag dör SKA jag ha besökt Newport Beach och alla ställen i serien.



Postat av: zara/nä

fan vad länge sedan jag hörde OC låten.



men langa vår/sommar året runt!

2011-04-22 @ 11:20:56
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0