16 april 2011

Jag är så jävla irriterad att jag tror att jag börjar gråta snart. Det finns inte ett jävla fucking skit att göra och jag orkar inte bara sitta hemma och ruttna. Finns ingen att träffa eftersom folk antingen är sjuka eller har andra planer och jag orkar fan inte åka in till stan ensam och bara lalla runt som en idiot. Dessutom ska det självklart vara bra väder ute enbart för att ge mig en slap in the face för att jag inte har någon anledning att gå ut eftersom DET INTE FINNS NÅGONTING ATT GÖRA. Jag tror att jag går och dör nu. Eller så åker jag in till stan ikväll och sätter mig ensam på krogen så finns det säkert någon idiot som ger mig sällskap. Not.


Postat av: rach

kom hit vettja! hade jag inte ah, så hade jag kunnat komma tilkl dig på dirren :CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.

2011-04-16 @ 15:11:19
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/
Postat av: rach

sv; eller hur D: skulle varit skönt. och typ som du vet haha, 90t talet <3.

2011-04-20 @ 20:29:01
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0