14 april 2011

Har redan påbörjat mitt påsklov - mitt sista lov någonsin. Läskigt. Skön och välbehövlig ledighet though. Har spenderat stor del av dagen ute i solen och faktiskt fått ännu mer färg. Har lyckats skaffa mig en snygg skarv mellan bak- och framsidan av kroppen eftersom jag bara solat framsidan hitills, men får väl försöka jämna ut det när det är sol nästa gång. Sådär ja, detta skrev jag enbart för att fylla ut inlägget lite och kunna berätta att jag i brist på fantasi hakar på bloggvärldens nuvarande "trend" och påbörjar nedanstående lista.


Day one: ten things you want to do before you die.
Day two: nine things about yourself.
Day three: eight ways to win your heart.
Day four: seven things that cross your mind a lot.
Day five: six men you think are really handsome.
Day six: five things you like to do.
Day seven: four turn offs.
Day eight: three turn ons.
Day nine: two favorite songs.
Day ten: one confession.



Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0