12 april 2011



Blev tydligen ägare till prylarna på bilden ovan idag då jag blev dragen som vinnare i NRJ's tävling som jag deltog i lite spontant. Skulle inte påstå att jag är ett jättestort fan av Avril, men en gratis parfym är alltid trevligt. Sista skoldagarna nu innan påsklovet för övrigt. Hur skönt som helst. Har ännu en teaterföreställning imorgon och på torsdag är det bara en lektion för att redovisa ett arbete som jag inte ens har börjat på. Smart brud. Funderar på om man kanske ska ta och dra till Sticky på torsdag också. En kompis ska spela och jag bangar inte utgång. Vart jag ska få pengarna ifrån då jag är mitt uppe i festivalsparandet vet jag dock inte, men sådant löser sig alltid. Typ. Kanske. Öppen för förslag ifall någon känner för att skänka en slant.


Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0