30 september 2010


Imorgon är det sista dagen på Universeum och trots att jag klagat flertalet gånger så känns det sorgligt att det redan tar slut. Det är nu de senaste dagarna som det känns som att vi verkligen har kommit igång på riktigt och det känns sjukt tråkigt att lämna när allting känns som bäst. Kommer förmodligen att nästa vecka då jag är tillbaka i skolan. Well, igår guidade vi de sötaste ungarna någonsin. De var så otroligt väluppfostrade och intresserade, så det var ett rent nöje att guida dem.

Idag var det invigning på en ny del på våran avdelning. Det var tydligen en big deal, för invigningen bestod av både tidningsfotografer och kända professorer. Gött! Skönaste på hela dagen var att hela avdelningen var fylld av heliumballonger vi fått äran att fylla, och med helium i närheten blir man genast sju år inombords igen. Alltid lika underhållande! Langar en liten video här nedanför. Ignorera gärna utseendet. Jag tror aldrig att jag varit så sliten varje dag som under den här tiden på Universeum. Ska bli skönt att få använda vanliga kläder igen och kunna fixa sig på riktigt.

Nu ska jag sova och vakna upp med vetskapen om att det är helg! Aldrig varit mer efterlängtat.


Postat av: rach

HAHA, charmig video :') vill med ha heeeeelium (nu började jag även tänka på låten "helium" med mojje.) Slutet fick mig och tänka på ngt..och efter ca en kvart kom jag på vad de var. de var jobbigt där ett tag..



sv: haha jag vet, venne varför jag kör på med "charre" men de är naiz. och ja... men går man gratis så gör man. öh.

2010-09-30 @ 23:53:37
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0