18 september 2010



Hemma efter en fett lyckad kväll. The Better Way, Saving Yesterday, Into The Sky och Neverblue spelade på Meeths och jag och Natha var där och jobbade. Stod i cafét, satt i entrén och stod i garderoben. Sjukt sköna människor och bra band. Skulle verkligen inte banga att ha något liknande som regelbundet jobb.

Vi var sugna på att dra ut efteråt, men eftersom jag inte hade med mig mitt leg dissade vi det och drog hem istället, vilket kanske var tur nu i efterhand. Hade bara gjort slut på massa pengar, som jag sedan hade ångrat imorgon. Är dessutom dödligt trött och tänker bara ligga i sängen och chilla och äta choklad i några timmar framöver. Funderar på att slå på Highway, för femtontusende gången. Ja, så får det nog bli.

(Egentligen skulle inlägget även innehållit en bild på när jag och Natha blev haffade med handklovar av säkerhetsvakten (hehe), men på grund av mitt ikke smickrande utseende hoppar jag över det.)


Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0