17 september 2010



Ligger för tillfället i sängen med en skål med nudlar och ett glas Cola. Har nyss tittat på  Frölundas första match (äntligen!) för säsongen, vilket tyvärr blev lite grann av ett fiasko. Slutade 2-6 mot Timrå och Frölunda klev av isen med tre skadade spelare. Inte bra. De får verkligen se till att vinna på hemmaplan mot AIK på tisdag. Underbart gött att säsongen dragit igång igen annars. Ser fram emot matchen på tisdag.

Välbehövlig helg nu för övrigt. Lyckades kirra en skolvecka med 100% närvaro. Strongt gjort av mig. Var för övrigt min sista dag i skolan på två veckor idag. På måndag börjar jag nämligen mitt projektarbete - att arbeta som guide på Universeum i två veckor. Ska nog bli trevligt. Kom och besök mig vettja!

Nja, det här inlägget känns inte särskilt motiverande att publicera. Blev mest ett "fylla-ut-bloggen-så-att-den-inte-ser-så-tom-ut-inlägg", vilket jag hatar. Från och med imorgon ska jag ta tag i mitt skrivande och inte ladda upp massa skit, vilket bloggen bestått av till 100% den senaste tiden. Har lust att radera hela skiten.



Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0