11 september 2010

 

Fick en "trevlig" överraskning då jag kom hem till pappa igår. Jag hade tydligen fått byta rum, då Lisa's son ville ha ett större. Visserligen var det nuvarande rummet mycket snyggare, men själva principen att jag fått mitt rum utbytt utan att någon ens brytt sig om att tala om det/fråga mig gör mig jävligt irriterad. Kan väl inte direkt påstå att jag är förvånad dock. Suck.

 

Well, blivit ett litet uppehåll i skrivandet här. Har inte haft någon lust, då det har inte hänt någonting värt att dokumentera. Jag failar redan skolan, till exempel. Man kan ju tycka att jag borde ha ork nog att stå ut sista året, men tydligen inte. Ska försöka hålla mig till 0% frånvaro med start på måndag. Lycka till.

 

Den här helgen har gått alldeles för snabbt för övrigt. Kommer antagligen sitta uppe alldeles för länge, för att försöka hålla söndagen ifrån mig så länge det går. Skulle egentligen blivit utgång både igår och idag (var jag nu skulle fått de pengarna ifrån?), men istället drog jag och Rach på bio. Igår blev det "I rymden finns inga känslor" och idag "Going the Distance". Båda filmerna var bra, men den förstnämda var betydligt bättre. Se den! Hann även med att övningsköra en bra bit tidigare idag. Körde mitt inne i stan för första gången och även i Mölndal. Känns bra, med tanke på att det är där jag kommer att köra upp sedan. Var mycket enklare att köra inne i stan än vad jag trott, trots att det var lördag och en helvetes massa bilar ute. Känns härligt att känna hur mycket jag utvecklas för varje gång jag kör. Körkort nu - ja tack!

 

 


Postat av: videoGirl

Är "I rymden finns inga känslor" en svensk film? Vad berättar den om? ;P Och fin rum du har! :]

2010-09-12 @ 18:14:27
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: videoGirl

Sv: Såg just trailern, den verkar ju nog bra! Måste kolla om den kmr på bio i Finland, hihi (:

2010-09-12 @ 19:09:10
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Zara/Nä

sv: asså du, jag på roadtrip kmr bli så jävla kul! hahah vi kmr typ köra som puckon!

2010-09-12 @ 20:13:13
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0