18 oktober 2010


- Spårvagnen fuckade och jag var tvungen att gå till Korsvägen.
- Tappade ena kulan till tungpiercingen på vägen och fick istället ha i en från naveln.
- Första jag hörde när jag kom till skolan var att religionsläraren ville prata om frånvaro.
- Fick reda på att jag har ytterligare två prov att ta igen.
- Lyckas låsa in nycklarna i skåpet tillsammans med datorer och plånbok.
- Lång lektion med värsta läraren i världshistorien.
- Gick ingen spårvagn till centralen på vägen hem så fick åka fuckad väg.
- Äckligt väder och plugg jag ännu inte tagit tag i.


Förutom allt det här har jag dessutom varit på världens sämsta jävla humör hela dagen. Hade lust att sparka sönder hela skolan och fick hejda mig för att faktiskt inte göra det. Just därför tänker jag nu bege mig ut i regnet och köpa godis (eller kakor som jag suktat efter hela helgen) och sedan titta på Paradise Hotel. Istället för att plugga. Score!


Postat av: Johanna

men se på fan!!! första gången du fått loss kulan va!? det är ju ändå POSSETIVT haha!



åh. bara för det så saknar jag att gå till ica med dig och köpa godis, nutella, mackor. haha smörgås-beslutsångesten<33333

2010-10-18 @ 19:18:41
URL: http://folmer.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0