1 oktober 2010


Nu är min tid som gymnasieguide på Universeum över och det känns hemskt att säga det. Trots att vissa utmaningar varit jobbigare än andra och att jag klagat vissa stunder, så kommer jag verkligen att sakna den här tiden. Kommer kännas så tomt att inte längre vara en del av det och redan nu saknar jag guidningarna och allting vi gjort. Känns så otroligt tråkigt att lämna gruppen också, nu när man verkligen börjat komma nära varandra på ett annat sätt än i början. Är otroligt tacksam och glad över att vi fick chansen att göra vårt projektarbete på det här sättet iallafall. Jag är faktiskt stolt över mig själv, då jag gjort otroligt mycket jag tidigare tvivlat på att jag skulle klara av. Har utvecklats väldigt mycket som person.

 

Dagen idag var nog den roligaste hitills, av någon anledning. Vi hade allmänguidning under flera timmar och sedan "Hjärnan" öppnat är det väldigt mycket roligare. Finns mycket mer folk att prata med och även fler som behöver hjälp. Jag och Natha hann även med att "redovisa" våran fördjupning för Anette. Klockan ett hade vi en temaguidning för en gymnasieklass och sedan var det fika och avslutning för oss gymnasieguider. Sorgligt. Någonstans under dagen hann jag även med att komma med i radio. Det ska sändas på onsdag eller fredag, så får se om de tog med mig eller inte. Gött! Nu: efterlängtad sömn!


Postat av: UMA

sv_ tack, nu funkar det igen! :D

2010-10-02 @ 13:21:54
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0