Young and Hopeless since 1996


Good Charlotte har varit ett av mina absoluta favoritband så länge jag kan minnas. Deras affisher var de första som täckte mina väggar och dem är även det band jag lyssnat längst på. Igår släppte dem sitt femte album och precis som jag förutspått var det helt outstanding. Annorlunda och en aning gladare än tidigare.

Tänkte att jag skulle nämna några av de låtar som går på repeat i min ipod just nu, men det är alldeles för svårt att välja någon favorit. Hela skivan är epic och jag skulle ge nästan vad som helst för att få se dem live igen - precis just NU"Now let's just make the most of every breath we take."



Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0