18 november 2010


Gjorde det smarta valet att dra till skolan i skinnjacka och tunn tröja imorse, vilket jag fick lida för på vägen hem. Det är sjukt hur kallt det har blivit på senaste tiden. Stan har redan börjat fyllas med juldekorationer och innan man vet ordet av kommer det vara julafton, vilket visserligen kommer bli mysigt i år. Ska fira här hemma med mamma och alla syskon med familj. Ska försöka se till att jag är klar med alla julklappar i tid for once, så jag slipper den där stressen dagen innan då alla som är ute i sista sekund rusar runt i panik.

För övrigt har veckan varit skön. Ledig i måndags. En lektion i tisdags. Nationellt prov igår och en lektion idag. Har inte orkat skriva någonting dock, då mitt vardagsliv ligger på minus när det gäller spännande och intressanta händelser. Fick något slags psykbryt igår och insåg hur mycket jag saknar Tokio Hotel. Jag behöver dem så otroligt mycket, och ibland blir det mer påtagligt än annars.

För övrigt är jag otroligt irriterad för tillfället. Människor springer på mina nerver och Frölunda förlorade mot Södertälje, vilket bidrog till att vi återigen ligger sist i tabellen. Dags att börja spela riktig hockey och vissa att vi är Göteborgare för fan. Nej, tänker ta min ipod och försvinna till min fantasivärld under täcket. Puss.



Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0