11 november 2010


Somnade med Tokio Hotel i lurarna igår kväll och drömde drömmar om att jag spelade hockey i Frölunda. Jag missade mina chanser framför mål och ramlade gång på gång pga. min dåliga skridskoåkning, men det var en sjukt härlig känsla att spela i ett fullsatt Scandinavium. Snoozade sedan alldeles för länge imorse och trodde att jag skulle missa tåget, men insåg precis i rätt tid att jag tänkt fel på tiden och hade ytterligare en halvtimma på mig. Skoldagen slutade efter knappt en timma och då blev det ett besök på både Donken och pizzerian. Hade även tänkt att byta ut mina tunna Converse mot ett par nya, varmare skor, men smart som jag är hade jag glömt pengarna här hemma.

Kvällen har även fört med sig lite hockey. Det är paus i Elitserien denna vecka pga. Karjala Cup, och Sverige vände precis 1-3 mot Tjeckien till vinst med 4-3. Så ska det se ut.

Ska bli äckligt skönt med helg imorgon, trots att det är skrämmande hur snabbt tiden går. Rätt vad det är kommer jag ha tagit studenten och blivit gammal. Hemsk tanke. Nu: Dusch, Coca cola och lite plugg.



Postat av: videoGirl

Skön bild! Hoppas att du har en bra helg :)

2010-11-12 @ 18:28:38
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Anonym

damn girl, you're hawt

2010-11-12 @ 21:37:08
URL: http://beyondredemption.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0