5 maj 2010

 

Saknar dagen på bilden något otroligt mycket. Några timmar innan vi träffade Tokio Hotel i höstas.

Vill ha tillbaka tiden, vill ha tillbaka dagen, vill ha tillbaka stunden.

 

 

Ska strax till Burgården för att ha tyska prov. Brukar inte ha några problem med de, så jag hoppas att det går lika bra idag. Ska bli ett skönt att ha ett prov ur världen. Bara fem inplanerade som återstår nu då. Völlig erschöpft! Har en massa fotouppgifter och andra uppgifter att ta igen också. Jag hatar tiden precis i slutet av en termin. Om trean blir likadan som tvåan vet jag inte hur jag ska klara av det läsåret. Suck!

 

Fick reda på hur jag ligger till i psykologi och samhällskunskap förut också. Har starkt VG och skulle lätt nå MVG om jag även delade med mig av mina kunskaper och åsikter muntligt. Jag har alltid fått höra det i skolan och jag blir så irriterad när lärarna ber mig att ändra på det. Hade det varit så enkelt hade jag gjort det för länge sedan. Jag är en "tyst" person när det gäller sådant, och jag kan ju inte ändra på den jag är. Är synd att lärarna går efter sådant, när de vet att man egentligen innehar den kunskapen som behövs.

 

Sådär ja, nu har jag klagat färdigt för stunden. Dags att bege sig mot tyskaprovet.

Sedan hem och plugga historia och ekonomi.

 

 


Postat av: videoGirl

Hur är det med dig idag? :)

2010-05-05 @ 19:34:27
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: videoGirl

Sv: Okej, det är bara bra med mig också, har bara så mycket att plugga :)

2010-05-05 @ 20:35:14
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: videoGirl

Sv: Ja, vi hade samma förra veckan, men nu har vi bara 2 prov kvar, så skönt :) Och det är så skönt att skolan slutar snart också :) Jag undrar nog hur man klarar i gymnasiet då det är dubbelt mera att göra än nu på nian... :P

2010-05-05 @ 20:54:48
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: videoGirl

Sv: Alltså jag vet inte om det är annorlunda med gymnasiet här i Finland för jag vet inte om någo linjer :o Vi har bara gymnasiet elr så kan man kombinera med en yrkesskola i någon linje :D Vad är det där grejen med olika linjer i gymnasiet? :D

2010-05-05 @ 21:10:51
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: videoGirl

Sv: Okej, så roligt det låter :) Vad jag vet så finns nog här inte sådär, bara i olika yrkeskolor. Därför väljer jag gymnasiet för jag är inte säker vad jag vill jobba med ännu :D

2010-05-06 @ 14:30:47
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Mysannnn

ASSÅ FAAAAN

orkar inte DDDD: vill tilbaka till det och till frankfurt mer än något just nu

kanske tom lite mer än tysklandsresan snart. du MÅSTE seriöst komma och besöka mig när jag flyttat helt ärligt gjrkeagnrkanjagk<3

2010-05-07 @ 20:07:37

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0