Take me away to Paradise


Okej, jag är förmodligen dum i huvudet. Sålde precis min biljett till Green Day på lördag. Skulle vara jävligt mäktigt att se de på Ullevi, men jag känner att jag hellre införskaffar en biljett till Pier Pressure där jag får se fler band, eftersom jag trots allt såg Green Day i höstas. Känns bra att ha iallafall någonting inplanerat för den här sommaren, med tanke på att det blev konserter och event konstant efter varandra förra året. Det kan bli svårt att toppa! Just nu håller jag alla mina tummar och tår (moget uttryck?) för att Tokio Hotel spelar någonting i Europa i sommar. Det skulle behövas för att göra sommarlovet komplett.

Bjuder på två videos från Green Day-konserten i Globen i höstas. Köade en natt och hamnade frontrow!
Andra videon visar när Billie Joe tar upp min lillebror på scen. Awesome!




Postat av: zara/nä

saknar Green Day det var så jävla härligt.

2010-05-30 @ 23:16:46
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Wow, coolt att din bror kom upp på scenen! :)

2010-05-31 @ 11:54:14
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0