29 maj 2010


Ligger i sängen och tittar på säsong tre av OC - bästa serien som någonsin skapats! Tröttnar aldrig. Jag har säsong ett och två på boxar och har bokstavligt talat tittat sönder dem. Känner att det är på tiden att jag införskaffar de två sista säsongerna också, så jag slipper titta på internet. ♥

Dagen har varit bra för övrigt. Jag och Alex tog oss en tripp "utomlands". Eller rättare sagt - till Hammarkullen. Hammarkullekarnevalen gick nämligen av stapeln där idag och eftersom ingen av oss hade varit där tidigare bestämde vi oss för att dra dit. Man kände sig lite halvt missanpassad ibland, men annars var det väldigt trevligt.

Imorgon är sista dagen på tävlingen där man kan vinna 50 spotlights också. Ännu är det bara en person som deltagit, så vill ni ha en stor chans att vinna - gå med ikväll. Klicka här för tävlingen!



Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0