12 juni 2010


Mitt rum är fyllt av fina toner, medans vinden viner så att det låter som att taket ska rasa här utanför. Andra dagen på sommarlovet och vädret påminner om en höstdag i mitten av november. Kunde ju varit roligare, men nu ska jag inte klaga. Vad jag dock känner för att klaga på är att jag inte har något liv längre. Eller längre och längre, åtminstone inte den här helgen. Det jag lyckats åstadkomma hitills på lovet är att klippa mig och slinga håret. Resten av tiden har jag slagit ihjäl med hjälp av musik och dator på mitt rum. Tragiskt? Jo tack. På onsdag kommer Zara iallafall, så det blir förhoppningsvis lite roligare. Kirrade precis min biljett till Pier Pressure också, så nu blir det böner varje kväll så att vädret kanske bestämmer sig för att vara lite snällt på söndag. Vore inte alltför kul att dra dit i spöregn och storm faktiskt.


 

 

 

 

 

Bilderna är random och tagna innan jag klippte mig och sådant.


Postat av: Playmates Of Sweden

fina bilder ;)

2010-06-12 @ 22:15:27
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: Anna

mycket fina bilder :)

2010-06-14 @ 12:49:22
URL: http://annnaberglunud.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0