24 juni 2010


Det är sommarlov, och vad symboliserar sommar bättre än ett par veckor på landet? Jag och Christopher slängde oss på tåget upp till vårt sommarställe igår morse, och här kommer jag nu att spendera en tid framöver. Ganska skönt att komma ifrån staden faktiskt, och kunna ägna hela dagarna åt sol och bad. Det negativa med detta är dock att det finns en risk att mina inlägg blir en aning tråkiga framöver. Händer som sagt inte särskilt mycket här, då vi bor mitt i skogen på en egen ö. Men ni klarar er säkerligen!

Jag och Rach bokade tåg och biljetter till Hultsfred tidigare idag förövrigt, så nu är det fixat och klart. Den 7 juli blir det alltså 30 Seconds To Mars igen och jag kunde inte vara mer pepp!



(Vila i frid farmor - 20.06.2010)


Postat av: Rach

yaaaaaaaaaaay :') och rip ._. </3

2010-06-25 @ 11:31:31
URL: http://thechase.webblogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0