2 juni 2010

 

Här är uppdateringen på topp känner jag, men har inte särskilt mycket intressant att komma med när varje dag ser i stort sätt likadan ut. Jag går till skolan, ligger ute och solar samt pluggar, och det är väl så dagarna lär se ut framöver också tills det är sommarlov nästa torsdag. Sommarlov! Oh my motherfucking God vad tiden går läskigt snabbt. Känns som att det var igår jag gick runt i Uggs och varm vinterjacka och klagade på att snön aldrig gav sig. Hittade en riktigt söt bikini idag också, men min glädje föll då jag stod i provrummet för att testa den. Min kropp är inte i närheten av okej längre. Ångest.

 

Well, över till någonting lite mer intressant; fick ett glatt besked idag i skolan då Sverker kom in i klassrummet och meddelade att jag och Natha fått praktikplatser på Universeum. Fem stycken från skolan har chansen att arbeta som guider där i höst och ha det som sitt projektarbete. Jag såg det som en bra chans till jobberfarenhet och kanske möjligtvis extrajobb i framtiden, så det känns riktigt bra att vi faktiskt fick platser! Skönt med lite omväxling också, med tanke på hur extremt skoltrött jag är. Happyface!

 

Nej, nu ska jag ta mig en powerwalk, döda min kropp med Situps och plugga lite till.

(Kul att så många faktiskt ställt frågor i inlägget under också. Ställ gärna fler, så svarar jag i helgen!)

 


Postat av: frida

shit, håller mig dig totalt om bikinibiten



FYFAN! ångest somfan.

2010-06-03 @ 08:47:00
URL: http://beyondredemption.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Fin piercing! :)

2010-06-03 @ 20:24:08
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: sara

Haha grattis :)

Hur var din dag idag? ♥

2010-06-03 @ 22:18:59
URL: http://sarakaulitz.tumblr.com

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0