19 juni 2010


Mja, här är inte uppdateringen på topp får man väl säga. Har nämligen varit sjuk de senaste dagarna och har därför känt att jag inte har någonting vettigt att bidra med här i bloggvärlden. Sitter just nu och håller tummarna för att regnet håller sig borta i tio minuter till, så att jag slipper gå ned till tåget i regnet. Ska in till staden och möta Zara , som egentligen skulle kommit i onsdags. Min "sjuka" sköt upp det hela, men nu är jag frisk och imorgon blir det Paramore, 30STM, Johnossi och allt det där. Härligt, härligt! Lite halvt orelevant inlägg sådär, men kände att jag behövde slänga upp någonting nytt med tanke på att det inte lär bli någon vidare uppdatering resten av dagen och imorgon.

Om en månad är jag 18, party!

Postat av: frida

imorgon <3

2010-06-19 @ 19:10:15
URL: http://beyondredemption.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hoppas du mår bättre nu. så trist att vara sjuk.



Ps. Har 3 tävlingar igång i min blogg med priser som jag tror att du skulle gilla (se vänsterkanten) - var gärna med! Ds.

2010-06-20 @ 11:37:52
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0