"Ursäkta, det är en man där uppe som förföljer oss!"


Man får nästan en känsla av att vara utomlands när man befinner sig i Göteborg under Gothiaveckorna förresten. Fjortisar överallt och vart man än vänder sig hör man någon kommentar om hur "beautiful you are today" eller någonting liknande.  Lite komiskt när även tioåriga småkillar springer runt och försöker ragga på en genom att slänga ur sig "Hello Snygging!" på en blandning av kass engelska och svenska.

Som ni förstår är jag hemma från landet. Så fort jag kom innanför dörren idag slängde jag på mig någonting vettigt och drog in till staden för att träffa Natha. Eftersom vi inte träffats på fera veckor, vilket är ganska illa, så var det awesome att ses igen! Meningen var att vi skulle ut ikväll, men eftersom vi båda är halvt sjuka bestämde vi oss för att skjuta på det ytterligare några dagar. Istället chillade vi runt i staden och drog sedan på bio och såg Eclipse. Måste medge att jag blev lite besviken. Jämfört med boken hände det knappt någonting i filmen, och vid flera tillfällen kändes den lite seg. Men den var fin, trots allt! Efter bion var det "kalabalik" i staden med en helikopter som tycktes förfölja oss, ambulanser och massa folk i rörelse. Jag älskar Göteborg på sommaren. Då är verkligen staden som absolut finast och härligast!

Well, nu har jag varit uppe alldeles för länge för mitt eget bästa. Ska upp klockan sju imorgon och åka in och köa till Good Charlotte/PINK. Kommer vara död. Langar en väldigt intressant video från ikväll, då jag och Natha var brutala och äventyrade lagen. Det finns någon smal liten bro över kanalen vid Drottningtorget (som är förbjuden att beträda!) som vi velat gå över så länge jag kan minnas, och idag var vi coola nog att göra detta. Härligt! Videon bjuder på en liten släng av min paranoia också.


Postat av: AMANDA

Han åkte motorcykel för två veckor sen typ, och sen så var det tre idioter som satt i en bil och bestämde sig för att svänga vänster helt plötsligt utan att blinka eller något så min bror han inte svänga eftersom att han åkte i 50km i timmen, så han åkte rakt in i deras bakdäck, (deras bakdäck lossnade)... Han blev ganska skadad om man sägar så.. punkterad lunga, skadad lever, hans axel gick av, 6 brutna revben, motorcykeln började brinna så han saknar skinn på armen osv samt att han åkte på en lunginflamation. Och igår opererades han för att sätta tillbaka axeln osv... Och sen så efter operationen så gav dom honom inte smärtstillande (?)... så ja.. han har väl en aning ont :/ men jag är riktigt glad över att han överlevde :) <3

2010-07-23 @ 02:47:42
URL: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av: AMANDA

Jajao, tackar för tanken.. (Ömh, säger man så?) Haha! Men jo de hoppas jag med :) <3



2010-07-23 @ 13:47:14
URL: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Hoppas att du har det roligt på konserten! :)

2010-07-23 @ 18:57:39
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Johanna

"jag är mest rädd om min viska, inte om jag ramlar i" hahahaha

2010-07-24 @ 20:20:53
URL: http://folmer.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0