För jag vill veta om Kärlek finns





Befinner mig på landet igen och utanför fönstret blixtrar det som aldrig förr. Själv befinner jag mig på betryggande avstånd i min säng. Tror att jag ska stoppa hörlurarna i öronen och lägga mig under täcket och lyssna på musik för att stänga ute mullret. Jag kan inte komma underfund med om jag tycker om åska eller inte. Jag både fashineras av det, samtidigt som det skrämmer mig. Speciellt under nätterna. Det är otroligt vilka resurser naturen har, och vad den kan göra, utan att vi människor kan göra någonting åt det.

(Hade en trevlig dag med Rach igår. Vi promenerade runt ungefär hela Göteborg, pratade och åt.)

Postat av: videoGirl

Vackra bilder! :]

2010-07-13 @ 18:28:32
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0