31 juli 2010


Här kan man ju verkligen inte påstå att det hänt någonting roligt sen sist. Som jag skrev häromdagen så drog jag till Rach i onsdags, och jag kom inte hem förrän vid elva nu ikväll. Så där har ni den intressanta anledningen till min kassa uppdatering. Jag och Rach har haft trevligt iallafall. I onsdags bakade vi kladdkaka och grillade, och igår spenderade vi hela dagen framför teven. Jag tror aldrig att jag suttit så många timmar framför en och samma tvapparat, men jag skyller på vädret. Idag var vi nära att fastna i "hej-vi-är-för-sega-för-att-hitta-på-något-och-ligger-därför-hemma-och-glor-på-tv-träsket" igen, men vi drog oss ut i sista sekunden. Meningen var att vi skulle på bio och se "Mr. Nobody" som har premiär idag, men den verkade inte gå i Uddevalla, så vi drog till Donken och käkade och sedan till Torp för att titta i affärer istället. Hittade lite småsaker, men ingenting intressant nog att nämna här. Känner att jag borde börja använda min kamera lite mer då jag gör saker. Lite brist på intressanta bilder i min blogg, känner jag.

Innan jag avslutar detta seriösa (jag borde ligga och sova för länge sedan!) inlägg tänker jag, generös som jag är, bjuda på en underbar bild på mig själv. Tagen för tre sekunder sedan. Sitter med en choklad-ansiktsmask i ansiktet. Känns ganska typiskt mig. Min första tanke var ifall den skulle smaka gott, men jag ångrade mig så snart jag öppnat paketet. Den luktade inte som choklad ska. Äsch, masken är bra iallafall.

(Jag är inte alltid såhär ful. Jag lovar.)

Postat av: Camilla

sv: Jaa



Och jag är bara SÅ avis på dig att du har varit med på liksom tio konserter med TH :(

2010-07-31 @ 13:47:48
URL: http://cahmilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

sv: Mm, det får jag ta och göra snyft :')

:O Nee, har du träffat dem fyra gånger?! Nu är jag ännu mera avis.. haha :]

2010-07-31 @ 14:19:57
URL: http://cahmilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

sv: Haha jaha, okey :) Men gud, alltså var det inte nervöst att få träffa dem för första gången och säga hej och så? :D Själv så skulle jag inte fått fram ett ända ljud haha x)

2010-07-31 @ 14:35:35
URL: http://cahmilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

sv: Aww :) Gud jag skulle väl få panikslag.. x] Haha, skulle nog inte komma ihåg nått sånt (;

2010-07-31 @ 14:56:44
URL: http://cahmilla.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0