25 juli 2010



Fredrik Petterson lämnar Frölunda och drar till NHL i höst. INTE okej! Frölunda kommer inte att ha några bra spelare kvar överhuvudtaget. På tal om Fredrik Pettersson så träffade jag och Natha på honom igår när vi var ute. Härligt! Var första gången jag var ute sen jag fyllt arton, och jag var rädd att jag inte skulle komma in någonstans, pga. att mitt pass har gått ut, men det var inga problem.

Spenderade största delen av kvällen på Rockbaren, men var även en snabbis på PC. Blev tilldelade gratis drinkar och VIP-kort och träffade på en hel del weird people. Ska inte gå in på detaljer av kvällen, men vi hade jävligt roligt iallafall. Slutade med att jag åkte ensam hem mitt i natten, och höll på att dö av rädsla när jag skulle gå upp i klackar och klänning till pappa i mörkret. Aldrig igen, tack!

Idag öser regnet ned utanför fönstret, så jag tror att det får bli en chilldag här hemma. Om inte vädret bestämmer sig för att bli lite bättre framåt kvällen det vill säga. Hade egentligen tänkt dra in till stan, men känner inte riktigt för att bli dränkt.

Postat av: Anonym

Hejsan har just tävling på bloggen. den går ut på att bli månadens blogg!

Skulle vara kul om du vill vara med. mer info finns på bloggen.

puss

2010-07-25 @ 18:07:46
URL: http://wigenmark.blogg.se/
Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-25 @ 22:50:46
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Abby

Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, naglar, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör och nagelteknolog.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

2010-07-26 @ 11:25:40
URL: http://abbylarsson.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0