22 januari 2010


Efter en äcklig dag i skolan kom jag precis hem till pappa. Jag hatar att bo på två olika ställen. Om man nu kan kalla det bo när jag bara är hos pappa varannan helg. Fyfan. I vilket fall som helst, så har den här dagen inte varit det minsta trevlig. Hade ångest redan när jag vaknade och ingenting blev bättre i skolan när jag fick beskedet om att jag är csn-varnad igen. Förstår verkligen inte varför, då jag varit i skolan och på alla lektioner exakt varje dag i stort sätt, sedan jag fick förra varningen. Visst, jag var borta sista veckan innan jul, men det berodde på att jag var sjukt. Blev sjukt irriterad och ledsen, så drog ifrån sista lektionen.

Egentligen skulle jag och Zara bokat våran resa ikväll, som sker ganska direkt efter konserten i Göteborg, men eftersom vi var tvungna att byta till ett annat flyg som inte är lika fullt, så skjuter vi fram det tills imorgon eller någonting istället. Bokas ska det iallafall, vad min skola än säger.
De kan ta mitt liv ifrån mig, men de kommer fan inte kunna hindra mig från att känna mig levande.


Postat av: videoGirll

Det är faktiskt lite jobbigt ibland att bo på två ställen men, jag tycker att i lag är det helt bra =)

2010-01-22 @ 19:33:12
URL: http://videogirll.blogg.se/
Postat av: Zara/Nä

serri skolan kan dra åt helvete

2010-01-22 @ 23:49:00
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0