16 januari 2010


Idag är det lördag, vilket ni förhoppningsvis är medvetna om, och som det ser ut nu har jag inga speciella planer för kvällen. Skulle kanske träffat Adam, och sedan pratade jag och Natha om att försöka hitta någonting kul att göra, men eftersom jag inte snackat med henne idag, så tror jag att det får bli en hemmakväll. Trots att det låter tråkigt, så känns det faktiskt otroligt skönt. Var hemma igår kväll också. Laddade ner "Raise your voice", vilket var en sjukt bra film, och nu har jag precis laddat ner "The Notebook", som jag tänker titta på ikväll.

Börjar få lite smått väldigt mycket ångest över att det är så kort tid kvar till mars, och det faktum att de flesta sitter och räknar ned dagarna och påminner mig gång på gång om hur kort det är kvar, gör inte saken bättre. Jag är medveten om att det låter konstigt, men jag vill verkligen inte att mars ska komma. Jag behöver mer tid på mig. Mer tid för att förbereda mig mentalt och mer tid för att faktiskt smälta vad som kommer ske. Jag är inte redo än.


Testade att locka mitt hår med plattången idag, för första gången, och det funkade faktiskt väldigt bra. Blev lite mindre lockar än vad det vanligtvis blir när man använder locktång. Nice!

Postat av: videoGirl

Jag tycker också att mars är ju så himla snabbt här att man inte hinner själv med.



Jag gillar ditt hår så hemskt mycket, och du är själv också så fin ♥

2010-01-16 @ 21:37:25
URL: http://videogirll.blogg.se/
Postat av: zara/nä

om man så fick ett år man skulle aldrig kunna förbereda sig.

2010-01-17 @ 03:04:23
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0