4 december 2010


Efter en resa med mycket konstigheter och strul samt en konsert som vägde upp allt som någonsin gått fel landade jag i Sverige igen i torsdags kväll. Enda sedan dess har jag gått runt utan att mitt huvud riktigt hängt med. Jag vill tillbaka till den drömvärld jag befann mig i i tisdags kväll.

Just nu kretsar 99% av mina tankar kring att försöka se dem igen, trots att jag vet att det förmodligen inte kommer att gå. Resa till Australien eller USA har jag inte pengar till, hur mycket jag än önskar att så var fallet. Känner någon för att göra mig lyckligast i världen - släng hit några tusenlappar!



Postat av: videoGirl

Sv: Åh, jag kan bara tänka mig det :O Verkligen härlig känsla måste det vara! =)

2010-12-05 @ 00:50:22
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0