Julafton 2010




Känner mig tvungen att bryta mitt London-uppdaterande för att slänga in ett God Jul i efterskott.
Jag hade ett fint julaftonfirande tillsammans med familjen innehållande julmat, julklappar, umgänge och spel. Satt sedan uppe till närmare fyra på natten och pratade om allt mellan himmel och jord med Marcus och Christopher. Jag har, utan tvekan, världens bästa familj. Jag fick mig även ett par fina julklappar: Epilator, plattång, pengar, värmeskydd, t-shirt, stickad tröja, halsduk, mysstrumpor, halsband, armband, bok och två muggar. Ska bli spännande att se vad jag får av pappa sedan också.

Nu har Catherine, Magnus och barnen precis åkt hem och huset känns alldeles för tomt och tyst. Tråkigt. Själv tänker jag slänga mig på tåget in till stan för att checka in mellandagsrean innan det blir alldeles för utplockat. Förhoppningsvis hittar jag någonting i klädväg, men dumt nog brukar jag ha svårt att hitta någonting passande när det väl är billigt. Håll tummarna! Och Merry Christmas i efterskott.

Postat av: videoGirl

Fin du är på bilderna! Låter som en bra jul :) God jul ännu i efterskott! =)

2010-12-26 @ 14:10:44
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: zara/nä

sv: vet! blir lite avis va? fick den gratis t.o.m!

2010-12-27 @ 00:18:09
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0