26 augusti 2010


Blivit väldigt mycket om Polen de senaste dagarna, men jag kände att jag hellre uppdaterar om allting samtidigt istället för att dra ut på det som jag gjorde med Milano. Ni har inte missat särskilt mycket intressant. Jag har de senaste dagarna träffat min syster och hennes barn, blivit faster och förlorat min frihet aka. börjat skolan. Det sistnämnda skulle vi gärna kunnat hoppa över dock, för mitt psykes skull.

 

Publicerar en bild på mitt fina schema, som för en gångs skull är ganska chill. De enda kurserna vi läser den här terminen är svenska, religion, engelska, naturkunskap och våra val. Kan nog fungera. Ska försöka jobba på närvaron den här terminen, med tanke på att jag kommer missa en del i slutet av hösten. "Lycka till." Det enda som finns i mina tankar då jag befinner mig i skolan är hur lite jag passar in i sådant rutinmässigt liv och hur mycket jag vill därifrån. Jag vill resa. Upptäcka nya platser, vandra på gator jag aldrig tidigare vandrat och känna livet pumpa inom mig i mitten av ett publikhav. Det är så jag vill spendera varje sekund av mitt liv.

 

Nej, vet ni vad. Jag ska försöka undvika att låta så deprimerad framöver. Kan ju inte vara särskilt givande att läsa om. Imorgon är det helg, trots allt, och jag ska träffa Rach plus hinna med ett krogbesök. Blir nog bra!

 


Postat av: videoGirl

Sv: Ja!



Är allt bra med dig? :]

2010-08-28 @ 21:53:32
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: videoGirl

Sv: Okej, så bra! Det är riktigt bra med mig, är bara sjuk just nu :/

2010-08-28 @ 21:59:44
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: videoGirl

Sv: Tack! Ja, jag borde inte heller ha frånvaro från skolan för man blir genast så mycket efter och allt :/ Hoppas att du inte blir sjuk nu då!

2010-08-28 @ 22:03:13
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Mariam

Vilket skönt schema!

2010-09-08 @ 06:04:50
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0