4 augusti 2010


Hoppsan, här ligger man lite efter känner jag! Mitt internet dog i måndags, så därför har uppdateringen varit lite kass, men inte klagar jag för det. Båda dagarna har varit fina dagar och ibland är det faktiskt skönt att vara utan internet. I onsdags hann jag med att fixa mitt pass, övningsköra, åka och bada samt sitta på ett högt berg med Christopher plus äga honom i basket. Härligt!

Igår drog jag in till staden och träffade Rach, ännu en gång. Vi gjorde slag i saken och köpte Donut's som vi trånat efter ett par dagar nu, vilket visade sig bli en besvikelse. Vi tittade även i affärer (och jag fick ÄNTLIGEN köpt en plånbok!), pratade, käkade och lite allt möjligt sådär. Som vanligt lyckades vi även promenera runt ungefär halva stan, men det är gött! Vid nio på kvällen mötte jag upp Christoper, Lisa och pappa och vi drog och såg "Inception". Med tanke på mina höga förväntningar trodde jag att filmen skulle bli en besvikelse, men den visade sig vara otroligt mycket bättre än vad jag hade föreställt mig. Verkligen en av de bästa filmer jag sett. Se den!

Idag ska jag försöka bortse från att sommarlovet börjar gå mot sitt slut och åka in till staden och träffa Emelie. Vi har inte träffats på grymt länge, så det ska bli trevligt. Ska även hinna med att se Eclipse, då jag lovade att gå och se den igen eftersom hon inte sett den. Har bosatt mig i biografen på senaste tiden. Gött!


Postat av: rach

UUUH hahahaha :o fiiiina bilder :))))))))) men nice dag.

2010-08-04 @ 14:03:22
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0