the music is making me growing

 

I brist på annat kopplade jag in min gamla trasiga ipod i datorn igår kväll, och fick upp all min gamla musik. Blev en riktig nostalgitripp, då jag inte hört flertalet av låtarna sen då jag lyssnade på de konstant. La mig i solen på balkongen med musiken i öronen förut och mina tankar försvann tillbaka till den tiden. En tid som nu i efterhand var en otroligt fin del av mitt liv. Jag fylls både av ångest och glädje då jag tänker tillbaka på det och då jag jämför dagsläget med hur allting var förut är det en ganska drastisk skillnad.


Fina minnen i vilket fall som helst. (Och bra musik!)

 

 

 




Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0